Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-09, 11:56   #60
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hun er minst 15 kg for tung

Dette var i grunnen veldig interessant. Når du sier det Photo så ser jeg at det er riktig. Kvinner er mer frodige i manneblader. Så hvem er det egentlig som vil ha det sylslanke kvinneidealet? Når vi ser på kunsten opp gjennom tidene, så ser vi at kvinnene på maleriene var større før. Vi kan gjennom kunsten se hvordan idelaet er endret seg til å bli tynnere og tynnere. Når det var lite mat, var idealet å være stor, men nå når vi har mat i overflod er idealet å være syltynn. Pussig i grunnen. Det likner litt på det å være brun. Når arbeidsfolk var ute og ble brune, mens rikfolk var inne og holdt seg hvite, så var idealet å være hvit. Dette forandret seg når de som var rike begynte å reise til syde. Da ble det vakkert å være brun. Nå kan alle reise til syden og da er det ikke så kult med det brune likevel. Utrolig hvor påvirkelige vi er når det gjelder hva vi synes er vakkert. ..... Men så kom at dette ikke er hele bildet. Jeg kom på et ordtak som jeg tror er russisk: Vi elsker ingen fordi de er vakre, men vi synes de er vakre fordi vi elsker dem.