Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 19:08   #29
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Enda en grunn til å slutte å røyke...

Jeg tenkte på at jeg skulle slutte å røyke ganske lenge før jeg faktisk klarte det. Hadde alltid en unnskyldning for å holde på litt lenger, f.eks. ferie, jul, selskap, etc. Klarte en stund å trappe ned til 4 pr. dag, men ble da så opphengt i de 4 at jeg nesten ble gal...
Jeg måtte bare ta meg i nakken og bestemme meg for at jeg skulle slutte, etter ca 20 år...
Bestemte meg for dag, og siste kvelden røykte jeg som en gal så jeg ble helt kvalm! Dette er nå over ett år siden, og jeg har ikke tatt et eneste trekk siden
Jeg la kun på meg 3 kg, og det var før jeg begynte på ketolyse så de kiloene er borte vekk!

Var veldig spent på hvordan jeg skulle takle de, men det gikk greit. Da jeg fikk røyksug, så trakk jeg pusten dypt ned i magen, tenkte at jeg har sluttet å røyke, og så fant jeg på noe annet å gjøre.

For å kunne klare det må man absolutt ville det, hvis ikke så går det ikke, og da er det fare for at sprekker kan ødelegge motivasjonen videre.

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat