Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 16:12   #115
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av bringebærsnipp, her.

Har fått regelmeggig mens hver 28 dag med lavkarbo kost med mer fett. menssmertene er borte.
P-piller er noe møkk for min kropp, jeg bruker naturlig prevansjon. en temperaturmåler som viser når man har eggløsning og hvilke dager som er trygge å ha sex på. dette har jeg brukt i 2 år og har fungert utmerket! den koster litt, men i lengden så er det jo billigere enn pillene.

www.pfc.no

Vil bare nevne at venninna mi ble gravid til tross for grundig bruk av akkurat det samme apparatet . Den tar f.eks ikke hensyn til spermiers levetid etter ejakulasjon.
Jeg synes heller ikke hormonprevansjon er noe særlig stas, men når jeg har vært i forhold har jeg ikke turt annet.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat