Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 14:19   #59
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er litt lei meg

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg vet ikke hva som har blitt sagt angående fett og Xenical. Ser at du er oppmerksom på at Xenical skiller ut en del av fettet, men jeg vil gjerne påpeke at denne utskillelsen er meget ekkel og ubehagelig. Xenical er ikke forenlig med noe som helst lavkarbo kosthold, ikke engang Fedon. For at du ikke skal måtte tilbringe hele dagen på ramma, være redd for å slippe en fjert, bruke timesvis på å vaske bort de oransje fettrandene i do, så kreves det faktisk et kosthold som er meget restriktivt på fett.

Jeg gikk på Xenical i 2-3 måneder for ca 10 år siden, og vel gikk jeg ned relativt mye i vekt men for et liv ... Jeg levde omtrent bare på fiberrik med tomat, ovnsbakte kyllingfileter og grønnsaker. Det minse lille inntak av fett (i form av f.eks. litt kjøttdeig, eller at jeg stekte maten i litt for mye olje) gjorde at jeg fikk fettmage.

Jeg vil heller anbefale deg i å droppe Xenical og finne et lavkarbokosthold som er bra for deg. Jeg er overbevist om at du får like bra resultat med det, og ikke minst er det en mye mer behagelig måte å gå ned i vekt på.

Masse lykke til fremover! Ikke fokuser så mye på BMI og den endelig vekta du ønsker å oppnå, men sett deg små delmål. Da er det lettere å holde motivasjonen oppe

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat