Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 14:10   #166
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Hei! Ny her inne!

Ikke skrevet noe her inn på over 1/2 år nå ser jeg.
Er jo ikke så ny her inne lengre...selv om jeg fremdeles føler at jeg ikke kan noe særlig om kosthold og slikt.

Har nå holdt vekten i over ett år - var på vekten i morges og den viste 84kg, 32" bukser må holdes oppe med belter.

Siden jeg har klart å holde vekten såpass lenge har dette ført til litt opprydding i klesskap, og masse gamle klær har fått tatt turen til søppeldunken.
Kastet masse jeans, 2 dresser, MANGE skjorter og andre klær som nå har vært for store i lang tid. Håper å finne noe nytt når det blir salg utover nå, og på nyåret.
Har i tillegg en snill mor som har påtatt seg oppgaven å sy om skjorter og et par dressjakker som det er for galt å kaste.

Viktigst av alt: Hodet begynner sakte men sikkert å komme etter og innse at jeg er slank nå. Selv om jeg sloss med kroppen for å få frem en sixpack (noe som viser seg vanskelig!) så føler jeg meg mer vel i egen kropp, og det er godt for sinnet.

Vil takke alle som har gitt meg tips og støtte på veien - dette forumet har vært til stor hjelp i å gi meg et nytt liv.

Er ikke lengre ny her inne - men har fått ny kropp av å være her inne!

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat