Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-09, 02:12   #4
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 49
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: trenger motivasjon!!!!

Hei, ja nå er jeg "i ketose" - "på ketolysekuren"

For min del er det vel tre til fire ganger om dagen.

En helt typisk dag starter med 0.7l med kaldt vann fra kjøleskapet. Hiver nakkekotelett, brokkoli og blomkål i steikepanna og går i dusjen for å spare litt tid. Kaffe m cocosa og kanel

Lunsj sånn i 13-14 tiden, salat fra kantina på jobb, med egg eller reker+majones og en god dæsj feit dressing. Kaffe m cocosa og kanel

Middag typisk i 17-18 Varierer endel, men grønnsaker og kjøtt (fisk/svin). Kaffe m cocosa igjen, og kanel ja!

Hvis jeg er sulten etter trening pleier jeg å gomle litt, ca 50g, Gull-Salami rett fra posen, noe annet fett pålegg rett fra boksen eller noen paranøtter. Mer kaffe m cocosa (jeg er immun mot koffein, kan godt drikke kaffe på senga)

Drikker ca 3-5 liter vann spredt utover dagen- har alltid fire imsdal-flasker stående (med springvann i riktignok, men flasken er praktisk!) Det var også praktisk å utplassere dressing og cocosa og sånn på jobb så jeg slipper å dra med meg ting frem og tilbake.

Jeg spiser hver gang jeg er "litt" sulten, altså i god tid før det begynner å romle. Og jeg rører absolutt ingenting som inneholder søtstoffer, da får jeg syk syk trang til å spise alt mulig.

Men nå får vi se åssen det går å hente seg inn etter en uke på høykarbo. Aldri sovet så mye på jobb som forrige uke iallefall...