Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-09, 16:54   #42
frkprym
Medlem

frkprym sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 50
frkprym er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gratulerer med 27 kg! :blomst:

Jeg er litt lei av å lage mat kjenner jeg, og drømmer om å bare ta meg ei skive. Men så liker jeg jo ikke brød mer uansett, så den smaken jeg lengter etter kommer jeg ikke til å kjenne. Og da er det jo skikkelig teit å sprekke med noe man ikke liker liksom.

Helt enig der, skikkelig teit å sprekke med noe man ikke liker. Men det har jeg gjort i helgen. Etter en skikkelig krangel med gubben i går stappet jeg i meg masse kake. Det smakte ikke spesielt godt, men jeg trasset i meg flere stykker like vel. Det verste er at jeg kun spiste ett først. Senere på kvelden, etter at vi hadde snakket ut og alt var fint og flott, da stappet jeg i meg resten. Sånn på trass. Idiotisk.

Og i dag har jeg skikkelig lyst på noe. Det er jo ikke noe av det "gamle" som frister lenger, brød frister ikke, poteter frister ikke, og sjokolade smaker jo bare sukker. Blir nesten enda mer frustert av dette, fordi jeg vet at jeg uansett ikke får tilfredsstilt behovet. Er vel gamle vaner som er vonde å vende. Hvor lang tid tar det? Ett år? Mange år? Noen som har noen gode råd der?