|
Sv: Atkins fase 1
Hei,
lykke til med valget!
Anbefaler deg å lese litt for å sette deg inn i hvordan dette fungerer, men du har kanskje allerede lest en eller flere av Atkins' bøker? Uansett finner du masse nyttig info på nett, dens her inne, eller Atkins sider.
Angående mellommåltider kan det være greit å lese noen menyforslag, dens Atkins to-ukers induksjonsmeny. For meg har det vært veldig viktig å ha noe lett tilgjengelig i løpet av dagen i tilfelle jeg blir småsulten. Det er jo viktig å ikke spise for lite, slik at kroppen ikke sparer på fettet (som kroppene våre jo er innstilt på under perioder med lite mattilgang) Det er spesielt viktig om du har spist for lite tidligere, hvilket jeg antar du har når du har spist lav-fett diett for å gå ned.
Søtsuget blir raskt borte. Og kommer raskt tilbake om du igjen får i deg høy-karbo kost. Men likevel - det er ofte vanene som er problemet, og de blir ikke magisk borte. Selv har jeg skeiet ut med søtsaker som jeg virkelig ikke hadde lyst på, fordi hodet mitt fortsatt mener det er slik jeg koser meg. Og det skjer utelukkende når jeg har spist for lite.
Håper du blir like fornøyd med valget ditt som meg!