|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av agurken, her.
Ja, var det jeg gjorde, kokte ut med fløte. Var deilig det
Vi har egentlig fått beskjed om å holde oss i ketosen så lenge vi skal mer ned, også i neste fase med mix. Men jeg er egentlig ikke kommet videre fra fase 1 enda, så jeg har ikke eksperimentert mer enn det ene måltidet. Men ja, alt av grønne grønnsaker er bra, rød paprika fikk jeg beskjed om å holde meg unna, da det visstnok er en del mer karber i det.
Men så deilig at du kan spise litt allerede nå, etter bare en uke på kurs! Jeg har spist pulver i 8 uker, og det begynner å røyne på med tålmodigheten min nå. Men jeg hadde en del kg å ta av, så det er jo derfor. Og jeg skal holde ut! Men det måltidet med egg og bacon frister så veldig, så jeg får spørre i morgen om det er greit
Spiser du nå middag i tillegg til alle 3 posene?
God Morgen
Ja vi også har fått beskjed om at vi skal holde oss i ketose så lenge vi skal ned, og det var det som var poenget... at med en kyllinfilet og salat ( en håndflate med kyllingfilet og to håndflater med salat) så ville vi garantert ikke gå ut av ketosen... men livredd for å komme ut av ketosen
lurer på å kjøpe den Sandmann boka GI null + oppskrifter til å ha til denne fasen hvor vi skal spise mix av supper og samtidig holde oss i ketosefasen. Angrer nå på at jeg kjøpte rød paprika og tomater... men de kan jeg jo bare passe på å gi min datter i hennes salat:-) men tenkte jeg skulle ut å gå og samtidig kjøpe de bøkene
NB!
Ja vi har fått beskjed om å holde oss unna salt, kjøpe friske urter og bruke rene krydder, ingen mix krydder, da de inneholder salt og det binder vann og fett...
klem fra Amalie

[/url]
Sist redigert av Amalie1967 : 07-11-09 kl 10:19.
|