|
Spiser jeg feil?
Jeg er litt usikker på dette nå, for jeg kan egentlig ikke så mye om dette lavkarbo. Jeg har begynt å se mønstrene for hvilke matvarer som er tillatte, og hva som biologisk skjer inni kroppen (til et visst punkt, er ikke biolog for å si det sånn, men fatter greia) men så ser jeg her inne at folk prater om å ha spist for lite fett og for lite karbohydrater, osv..
Dette får meg til å tenke at jeg spiser nok ikke nok av noe? Jeg er i ketose, og går ned, eller har gjort det hittil hvertfall, men jeg har ikke passet på i det hele tatt... Jeg har bare kjøpt inn varer som er under 4kh pr 100g (ca, får en sånn mental grense som skriker litt hvis jeg ser på mat med noe over det)..
En typisk dag består av to kokte egg, 50 g pepperoni (påleggmums ), litt smøreost (light, vel og merke..) og kanskje noen babybell oster.
Blir veldig sjeldent grønnsaker, og det er av en eneste grunn: Bor på Halls (leiligheter eid av skolen jeg går på i london) hvor kjøleskapet er så kaldt at alle grønnsakene fryser. Har kastet sikkert ti agurker, 7 paprikaer og gud vet hva! (nei får ikke endra på tempraturen, knappen sitter fast)..
Uansett, det var ikke poenget. :P (sidetracked, ja..) Spørsmålet mitt er vel bare om jeg vil fortsette å gå ned ved å spise denne typen mat? (Ost, kjøttpålegg, egg)
|