Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av Amalie1967, her.
Da skal jeg på kurskveld to og gleder meg:-) ikke så dumt å ha det fredager egentlig. Da får man motivasjon før helgen og en ny uke:-) I følge min egen badevekt har jeg gått ned tre kilo første uken:-) (Men det er om morgenen etter at man har "pimmelimma" og uten klær:-) Nå skal jeg jo veies med klær og etter to liter vann + 1 liter shake ( bruker 5 dl vann til hver pose).... det må da være litt vekt i det? UÆÆÆ:-)))
Har forresten funnet masse gode forslag til frokostomeletter/lunsjer osv som jeg kan spise i de neste fasene:-) synes det er masse tips jeg kan bruke fra dette forumet selv om vi ikke følger så strenge Lavkarbo dietter som dem:-)
se om dere finner frokostpannekaker/ omeletter... jeg erstatter nok fløten med vann, men det de har ved siden av er jo mye vi kan bruke:-)
ha en flott kveld videre så kommer jeg nok inn og avlegger rapport etter møtet:-)
Da er jeg kommet hjem fra Kurs Og dette var gøy vekta stemte selv med klær:-)
Men det beste var jo at jeg nå skulle begynne å spise en kyllingfilet og salat i tilleg til de tre suppeposene hver dag Hurra! og hun lovet at vi ville fortsette å være i ketose
Hvordan går det med dere?
hva spiser dere for å få minst mulig Karbo når dere er i Ketosefasen?
Klem fra Amalie

[/url]
|