Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 12:59   #17
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Enda en grunn til å slutte å røyke...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har ikke donorkort men det er ikke vits uansett, alle mine nærmeste + fastlegen vet at jeg vil være donor. Det jeg synes, er at ALLE bør blir satt opp som donorer fra fødselen av, eller fra feks. 18 år, og så kan de/foreldrene heller skrive dem av lista manuelt. Fatter ikke hvorfor det ikke er sånn??

Ja, egentlig enig der! Blir nok sånn etterhvert også.. om noen hundre år..

Så bra at mammaen din har klart å slutte å røyke da, misforstod jeg. Ja, mamma merker veldig forskjell, spesielt på pusten, nå orker hun flere ting, selv om ikke alt som vi andre. Type på fjellturer og sånt bruker hun evigheter opp bakker, men men. også har hun jo så klart gått opp rundt 10 kilo i vekt, men det gjør ingenting, hun var helt skrapa før, så.. Jeg er utrolig stolt av henne!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat