Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 11:49   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Enda en grunn til å slutte å røyke...

Huff ja, mamma har Kols og ca. 20 % lungekapasitet. Hun er ikke på pustemaskin enda, men det skal ikke mye til før hun havner på sykehus og ikke får puste osv. Hun har klart å slutte å røyke nå men har sprukket flere ganger før så jeg krysser fingrene for at hun klarer det denne gangen. Legene ga henne ca. 5 år igjen for 7-8 år siden, om hun fortsatte røykingen. Det gjorde hun jo, og lever "på overtid" ifølge dem. Men vi får nå se.

Jeg er så glad jeg ikke røyker, jeg hater røyk og blir kvalm bare jeg tenker på at noen driver med sånt. Mamma skal dø av en sykdom som har kommet av noe så teit som røyking ... At noen vil ødelegge livet sitt på den måten er ufattelig. Men så ser jeg jo hvor vanskelig det er å slutte også, jeg klarer nok ikke helt å sette meg inn i det. Men uansett - røyking er galskap.