Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 16:33   #189
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 48
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Amalie1967, her.

ÅÅÅ tusen takk!! dette var en beskjed jeg trengte:-)) ja den har blitt mørkere for hver dag, men nå stoppet på mørkerosa:-) Kunne ikke skjønne hva jeg gjorde feil:-) men da gjør jeg det riktig da:-)) Nå må jeg komme meg på forelsening:-) ha en fin dag folkens:-)
Lover å komme innom oftere:-) tror denne siden er veldig motiverende for oss som går på Easylife:-) hopper bare over de som er så enspora at de bare ser sin egen kur som det eneste svaret:-) jeg skal gå 4 uker på pulver tror jeg og så følge talerkenmodellen med karbohydrater med lav GI:-) Jeg er strålende fornøyd med kursleder, sykepleier med master i helsefremmende arbeid:-)
Jeg har foresten meldt meg på og betalt for et helt år, tror det trengs for å oppnå varig livstilsendring som man kan leve godt med:-) målet er å komme seg opp av sofaen og bli med i turistforeningen og bli med på turer der:-) hvor lenge har dere signert for?
klem fra Amalie

glemte å si at etter 4 uker med pulver har jeg tenkt å gå over til ett måltid + 2-3 supper, husker ikke helt om jeg skulle ta tre eller to... men har jo godt tid til å repetere lesing ;-)

Bra at vi stadig blir flere easylif´ere her inne, alltid fint med flere i samme situasjon. Fant ut at vi har faktisk noe på dette forumet å gjøre vi og, da det ikke bare er et forum for lavkarbo-folk. Det er fint Godt med gode motivatører her!
Jeg har også betalt for et helt år, virket som man måtte det. Men du går kanskje Easylife Lettere, da må man muligens ikke melde seg på for et helt år...? Har uansett veldig troen på å bli fulgt opp en god stund i etterkant, da er det nok lettere å holde vekta.
Nå har jeg tatt helg, og målet for helga er å finne meg kjole til julebord. Forhåpentligvis vil de forsvunne kiloene gjøre det litt morsommere å gå på shopping, det gjenstår å se
Ellers har vekta stått stille denne uka, men satser på at den snart beveger seg nedover igjen.
God helg til alle

agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat