Tråd: Proteinbrød
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 16:07   #114
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Proteinbrød

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

6 % er nå da egentlig på hele brødet, så da er det nå nesten enklere å veie hele brødet og dele på antall skiver. og antall skiver vil nå være forskjellig. Huff, syns slikt som dette er vanskelig jeg altså. Å beregne slik. Og enda værre blir det når noen sider minst mulig karbo, noen sier akkurat 15 og noen sier at det ikke spiller så stor rolle, så lenge du er i ketose. Hmm, lurer på å melde meg inn i forumet på ketolyse.no, da får jeg kanskje svar fra Torkil sjøl??

Trenger ikke melde deg inn der for å få svar av dr. Torkil!
Svarer på pm her også, den flotte mannen!

Du skal helst ligge på ca 15 karber til å begynne med. Noen få over eller under spiller ikke stor rolle. Karbene skal med noen unntak komme fra grønnsaker som vokser over jorden + litt løk!

Nøtter, tomater og brøderstatninger kan stoppe vektnedgang hos enkelte, men det må du prøve deg frem med selv!