Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 11:16   #50
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Grattis Maryrose. Endelig er du i ketose du også.

Takker for skryt , men jeg prøver bare å unngå ris på egen bak. Hunden min er skikkelig energibunt og hvis han ikke får turene sine kan han finne på å spise opp mine sko eller noe lignende..hehe Derfor er jeg blitt flink til å gå tur. Var faktisk derfor jeg valgte å kjøpe en jack russel terrier isteden for en litt roligere rase. Vissheten om at jeg måtte trimme

Når det kommer til brød så tror jeg at det går bra med meg. Jeg vil bare ha litt ved siden av lissom. Er egentlig ikke så glad i brødmat, men greier ikke å spise ost alene. Skal prøve å lære meg det

Min største utfordring akkurat nå er en ganske enkel en. Fikk selvfølgelig mensen i går og jeg vet at jeg kommer til å få skikkelig sukkerbehov. Har kjøpt inn noen Atkins barer, litt fribols sukkertøy, litt ifa og noen paranøtter (tror jeg det var). Har ingen planer om å spise alt detta, men jeg vil forsikre meg om at jeg har noe i skapet så jeg ikke løper ut og blir mer fristet av vanlig sjokolade i butikken. Mitt tidligere hode tenkte som regel at en bit ikke skadet, men når man hadde tatt tre biter så kunne man like godt ta hele sjokoladen og resten av godteriet i skapet.
Slik tenker jeg ikke nå. Skal ikke tenke slik mer ihvertfall.

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat