Hurra!!! I går fikk jeg utslag på stixen! Svevet lykkelig rundt i huset i visshet om at dette funker også på meg, helt utrolig! Da holder jeg meg unna shaken. Jeg spiste heller ikke ost i går kom jeg på, det må jeg gjøre i dag og se om jeg fremdels er rosa Kan maule ren ost jeg også Carisma, både Brie og tykke skiver med Norveiga. Ridderost er forresten kjempegodt med litt løk på Seterrømme kan jeg også spise bar, eller over salat. Majones blir fort litt kvalmende synes jeg. Jeg prøver å gå en halvtimes tur med hunden hver dag og sykle på trimsykkel til Hotel Cæsar. Du er jo virkelig kjempeflink Linda Kristin! Jeg liker ikke så godt å trene, så jeg strever med å få nok mosjon. Jeg tør ikke å prøve meg på noen form for brød enda. Det kan være en trigger for meg, uansett om det er lavkarbobrød eller ikke. Har en tendes (har HATT må jeg tenke) til en skive til og en til...) Så mine karbohydrater kommer stort sett fra grønt. Har dere merket noen 'bivirkninger' ved å gå over til den nye kosten? Jeg har fått forstoppelse... Dette er et kjent problem for meg, men etter jeg begynte med Herbalifeshaken har den blitt mye bedre.