|
Sv: Easy Life høst 09
ÅÅÅ tusen takk!! dette var en beskjed jeg trengte:-)) ja den har blitt mørkere for hver dag, men nå stoppet på mørkerosa:-) Kunne ikke skjønne hva jeg gjorde feil:-) men da gjør jeg det riktig da:-)) Nå må jeg komme meg på forelsening:-) ha en fin dag folkens:-)
Lover å komme innom oftere:-) tror denne siden er veldig motiverende for oss som går på Easylife:-) hopper bare over de som er så enspora at de bare ser sin egen kur som det eneste svaret:-) jeg skal gå 4 uker på pulver tror jeg og så følge talerkenmodellen med karbohydrater med lav GI:-) Jeg er strålende fornøyd med kursleder, sykepleier med master i helsefremmende arbeid:-)
Jeg har foresten meldt meg på og betalt for et helt år, tror det trengs for å oppnå varig livstilsendring som man kan leve godt med:-) målet er å komme seg opp av sofaen og bli med i turistforeningen og bli med på turer der:-) hvor lenge har dere signert for?
klem fra Amalie
glemte å si at etter 4 uker med pulver har jeg tenkt å gå over til ett måltid + 2-3 supper, husker ikke helt om jeg skulle ta tre eller to... men har jo godt tid til å repetere lesing ;-)
Sist redigert av Amalie1967 : 05-11-09 kl 12:22.
|