Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 07:57   #27
Margrethe
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Margrethe er ny på veien

Sv: Hvor mye fett? Og evt. kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Jolly, her.

Nå har jeg lagt inn alt jeg har spist i dag i vektklubben, hadde et medlemsskap der som ikke var utgått
Og kom fram til 3382 kcal på EN dag, herregud. Her inne lyser det jo nesten rødt på alt, for jeg skal egentlig ha kun 1420 kcal.
Men,uansett jeg har følgende sak:
21% proteiner, 76 % fett og 3 % karbo
Er dette bra eller dårlig?
Jeg var i dag på vekta igjen og da var det opp 1 kg, så nå er jeg igjen på 71 kg og har kun gått ned 2 kilo på over 3 uker, kjedelig. For de fleste jeg har snakket med ang ketolysekuren har tatt av mye mer på 3 uker.
Hva gjør jeg galt? Min kursleder, sa at det eneste jeg egentlig skulle bry meg med var nok fett og nok vann, ellers ville det meste gå av seg selv. Men, det gjør jo ikke det da.
i dag har jeg kuttet ut salat også, for å minke på karboinntaket. Tok med meg 2 skiver proteinbrød i dag, som jeg tok til omeletten min til lunsj og mellommåltid. Sikkert dumt, for det var nå litt karber der også så jeg.

Fordelingen er bra ketolysemessig - men jeg hadde nok prøvd å kutte ned på kaloriene. Selv om man jukser med energibalansen, så trenger de færreste av oss 3300 kcal.

(jeg kuttet forresten ut ketolyse av samme grunn. Det ble alt for mange kalorier, jeg begrenset meg jo ikke...)

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat