|
Sv: Easy Life høst 09
Hei igjen,
Hos oss har det vært slik at når man har mistet 50% av ønsket vekttap så kan man begynne med et måltid om dagen. Og deretter samme opplegg som du beskriver. Men i uke 7 så er det altså individuelle samtaler og noen får tydeligvis begynne å spise litt mer. . Jeg skal ned 14 kg og det har gått "seint" i forhold til mange av de andre deltagerne. Dvs at første uken mistet jeg 2.2 kg og etter det har det lagt på ca 1 kg. Jeg tror dette er langt i underkant av hva mange av de andre deltagerne erfarer. Derimot har jeg mistet mye fettmasse og hadde tydelig ikke så mye vann i kroppen. Dette er jeg selvsagt fornøyd med og dette er også sannynligvis grunnen til at han kjører meg litt "ut av skjema" ved å innføre 3 måltider nå og ikke to slik opplegget tilsider.
Jeg gikk 4 uker på kosterstattere, og har nå spist kombinasjonen med kosterstattere og et måltid i 3 uker.
Jeg er virkelig spent på denne uken og forbereder meg mentalt på å gå litt opp igjen i vekt. Kjipt, men tydeligvis helt vanlig før kroppen innstiller seg på nok et nytt liv og begynner å miste vekt på nytt. Håper jeg får tid til å trene nok denne uken. Tror akkurat treningen blir et viktig moment for å få kroppen til å forbrenne så mye mat.
Jeg reiser nå på 4 dagers hyttetur så vi snakkes igjen til uken. Ha en riktig god helg!

|