Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 17:01   #182
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 48
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av Trille71, her.

Hadde individuell samtale i dag:-) Nå skal kroppen venne seg til flere måltider og jeg skal øke fra et måltid til 3 om dagen, samt en easylife shaker om dagen. To av måltidene skal inneholde litt karbohydrater (de gode - lav GI). Denne første uken blir en test og muligens litt utenom skjema, men samtidig er det på tide for min kropp å venne seg til litt mat igjen. Jeg skal skrive "dagbok" og notere ned alt jeg spiser og trener i løpet av denne uken, samt hvordan dagene ser ut (når jeg står opp og når jeg legger meg).

Jeg har gått ned 1,2 kg denne uken (sannsynligvis litt mer siden jeg veide meg med Jeans i dag... :-) )

Det blir en spennende uke, der det gjelder å holde fokus. Terskelen fra ingen mat til et måltid er stor. Terskelen fra et måltid til mange og videre til evt. utskeielser er enda større.

Dette blir spennende, Trille Og jeg er ikke rent lite misunnelig, hehe. Hvor lenge har du gått på easylife kosterstatter nå? Og har du spist et vanlig måltid hele den tiden?
Kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å spise litt mat igjen snart. Men jeg har fortsatt 9 kg igjen til målet, så jeg har sett for meg å fortsette på shaken til jeg har mistet 4-5 av de... På mitt kurs anbefaler de da 4 uker med ett måltid+alle kosterstatterne. Etter det blir det nye 4 uker med 2 måltider+2 kosterstattere. Hvordan er dette i forhold til det du har lært på ditt kurs?
Lykke til med ny uke og nye utfordringer

agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat