Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 14:30   #36
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Oki. Thanks for opplysningen. Mente det sto i ketolyseboka at man skulle bruke mager kesam når man bakte detta brødet som alle snakker om. Er det feil også?

Hmm, det aner jeg ikke, har ikke forsøkt det brødet. Jeg har laget et annet brød (Karins beste brød) et par ganger, men da er det cottage cheese.

Hovedregelen er uansett å velge det feteste alternativet, og det meste som heter noe med Mager- og Lett- er bannlyst

Et tips når det gjelder drops, tyggis og andre godterierstatninger. Det kan være lurt å prøve å holde seg unna de de to første ukene, de er kjent for å opprettholde søtsuget og trangen til å "putte noe i munnen"... Kostendringen er jo også en endring av gamle vaner.