Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 14:28   #35
Linda Kristin
Medlem

Linda Kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 45
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Maryrose, her.

Vi får stole på alle som har gjort denne kuren for oss Linda Christin, den må jo virke på oss også når den virker på så mange andre Var sukkertøyene fra apoteket gode? Hadde de tyggegummi også? Jeg får ikke dratt ut i dag og kjøpt, bilen mistet bremsene i går

I morges droppet jeg min kjære shake til fordel for kjøttdeig og stekt sopp, rester fra middagen i går. Det var en merkelig opplevelse å spise middag kl 08 om morgenen Håper dette gir merkebart utslag på sticksen i kveld. Så kan jeg heller prøve å gjeninnføre shaken om en stund og se om jeg går ut av ketose igjen.

Hehe.. jepp, vi får stole på de som har gått veien før og vet hva som gjelder. Må hjem å lese i boka jeg tror jeg. Uansett syntes jeg seterrømme er myyye bedre så det gjør ikke meg noe.

Jeg kjøpe de med peppermynte og caramint og de var gode begge to. De hadde denna spejder og lakris også, men valgte å vente med de. Så ikke noe til tyggegummi da.

hadde prøvd som du sa å kutte ut Herbalife shaken og se om det gir utslag. Vet hvor vanskelig det er for de shakene er jammen meg gode asså. Hold oss oppdaterte så vi får se utfallet.
Hvor mange dager ventet du med å måle første gangen??

Mvh Linda

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat