Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 14:18   #34
Maryrose
Medlem

Maryrose sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Vi får stole på alle som har gjort denne kuren for oss Linda Christin, den må jo virke på oss også når den virker på så mange andre Var sukkertøyene fra apoteket gode? Hadde de tyggegummi også? Jeg får ikke dratt ut i dag og kjøpt, bilen mistet bremsene i går

Jeg har tenkt litt over hvorfor jeg ikke fikk utslag på sticksen i går kveld. Jeg drikker 1 Herbalifeshake hver dag, det har jeg gjort i 5 år nå. Har aldri greid å spise frokost, så shaken har jeg følt har vært livsnødvendig. Jeg fikk mye mer overskudd etter jeg begynte å drikke den. Har pleid å blande i masse deilig frukt og bær, men kuttet ut det etter jeg begynte med ketolyse. Selv om jeg har holdt meg innenfor 15-20 karb fra grønnsaker hver dag (ikke kornprodukter), kan det hende at problemet skyldes innholdet i pulveret. Det er søtet med fruktose og har 8,27 karb.

I morges droppet jeg min kjære shake til fordel for kjøttdeig og stekt sopp, rester fra middagen i går. Det var en merkelig opplevelse å spise middag kl 08 om morgenen Håper dette gir merkebart utslag på sticksen i kveld. Så kan jeg heller prøve å gjeninnføre shaken om en stund og se om jeg går ut av ketose igjen.

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat