Drodletråden Det tok meg et par dager å komme på bedre tanker: jeg har spist etter Drevon i to dager nå og det er rett og slett guffent, og lite fristende. Jeg må innrømme at frukt smakte ok men resten av det anbefalte kostholdet funker bare ikke for meg. Mulig jeg revurderer dette etter å ha sett hvordan det går med utredningen, men det kan ta litt tid å komme i mål - og nevrologen sa også at veldig mange av pasientene hennes merket forbedringer ved lavkarbo kosthold så det er ikke usannsynlig at de tar hensyn til det. Men den tid den sorg. Jeg får uansett til en grei deal på jobb, ved at jeg registrerer soving på jobb i det vanlige timeregistreringssystemet, og så utvider jeg bare arbeidstiden tilsvarende. De har rett i reklamen, det hjelper å snakke om det (Nevrologen sa forresten at på de 13 årene hun hadde praktisert, bl.a. som overlege på nevrologisk, hadde hun sett ett eneste tilfelle som meg - så da er det vel ikke så rart at fastlegene ikke skjønte mye...) Vel, etter to dager med Dr. Drevons Degenererende Drittmat er det på ketolyse igjen for meg. Blir nok en stygg bulk i grafen min nå ja hehe - jammen bra jeg programerte systemet om til å vise snitt pr uke istedetfor siste måling