|
Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Ja nettopp. Jeg er jo en svoren tilhenger av å sette spørsmålstegn ved etablerte sannheter når det gjelder feks. lavkarbo, men en plass går liksom grensen. Når man kommer med sånne useriøse sider så mister jeg liksom den saklige interessen. Når de kan påstå at det lille kvikksølvet der er farlig, feks ... Og dette med Sveits er jo faktisk ganske interessant. Hvorfor anbefaler de sin egen vaksine som inneholder de samme stoffene som Pandermix?
Hvorfor spiser vi nordmenn heller norsk ost enn polsk ost? Er jo vern om egne interesser.
Jeg studerer teknologi og jobber saa tett mot naturvitenskaplige forskningsmiljo at dersom jeg skulle undergrave vitenskaplige resultater, saa kunne jeg like gjerne pakket sekken min og dratt hjem igjen. Jeg har ogsaa storre tro paa aa ta aktiv del i samfunnet selv og gjore noe, enn aa rope ulv fra sidelinjen. Men at en del forskningsmiljo burde vaert bredere, det ser jeg helt klart. Da ville man f.eks kunne faatt belyst at lavkarbo er et godt alternativ for mange. Det er ikke den eneste riktige matfilosofien, men det er en bra filosofi, det ogsaa.
|