Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 23:18   #206
Nemii
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Ajaj, må si meg så enig med energibunten og Photobscura!! Omtrent som jeg skulle sagt det selv ü
Jeg tror absolutt penger har mye større makt enn man tenker over, og at det kan ligge mye mer bak ting enn det man tror, men siden penger er makt kommer dette vanskelig ut i lyset.
Det vil ikke si at alt er konspirasjon, men at det finnes i større grad enn vi liker å tro, det er er jeg overbevist om, og av ting det går an å tjene penger på, er helse i øverste sjiktet. Jeg har lest flere (mer eller mindre troverdige) plasser om medikamenter som går ut på å gi pasienten rask og umiddelbar bedring, men som på sikt gjør han/hun mer og mer avhengig av større doser - alt for å tjene mer penger. At legemiddelbransjen er råtten tror jeg så visst, så om det skulle vise seg at de har en finger med i spillet med svineinfluensan blir jeg ikke overrasket - hørte rykter om en eller annen forsker som antydet at svineinfluensaviruset sine bestanddeler umulig kan forekomme slik naturlig, dette er mennesker som har kompetanse innenfor området (om noen har link til den artikkelen blir jeg glad) - nå går jeg ikke rundt og tror det er sånn, men ville allikevel ikke blitt overrasket om det viste seg.

Men at legemiddelfirmaene bevisst går inn for å tjene penger på folks hysteri og dødsfrykt i forbindelse med svineinfluensan i form av å selge vaksiner - ja det tror jeg så gjerne.

Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat