Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 22:59   #175
Trille71
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 54
Trille71 er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Uke 7: Forrige uke hadde vi mental trenings time. Den var utrolig bra og ble holdt av en instruktør som selv hadde gått ned 30 kg. Hun kjente dermed til alle fellene vi går i, og til alle tankene som vi har i hodet. Hun skal litt senere i kurset også ta oss med på "butikk runde" og vise oss hvilken mat som er bra å ha i huset og hvor fellene ligger. (F.eks brød som ikke er grovt nok etc.)

Jeg gikk selv kun ned 400g forrige uke, men er faktisk godt fornøyd med det da jeg tross alt hadde en planlagt utskeielse (Champis, vin og tre-retters gourmet middag) og en ikke planlagt utskeielse: bollebakingen som endte med at jeg spiste tre boller...Så den første mentale timen kom i rett tid.

Denne uken skal vi ha individuelle timer med instruktøren. Gleder meg til det. Jeg har så langt også vært superflink og trent godt denne uken, så det blir spennende å se om vekten har rørt seg igjen.

Som sagt før så er målet 10 kg til jul (noe jeg ser at jeg faktisk kommer til å klare!!! Jubel!!! ) og så 4 kg til etter jul.

Forøvrig så har vi to intruktører som er utrolig flinke. I tillegg har vi med en som tar doktorgraden sin i ernæring. Hun er veldig inspirerende og gir god input i forhold til mat og kroppens reaksjon på ulike sammensetninger. Alle tre gir masse positiv input til hver enkelt.

Håper det går greit med dere andre.

Sist redigert av Trille71 : 02-11-09 kl 23:08.
Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat