Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 21:20   #189
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja du var blant de hysteriske den gangen, har barn på samme alder som dine og de er begge vaksinert for barnesykdommer
og husker godt at det var et barn som ble hjerneskadet ,men det er fremdelse ikke bevist at det var av vaksinene

tenk om de fleste hadde tengt som deg den gangen ,, tror du virklig ikke at dine barn også kunne vært i faresonen den gangen ,, men takket være alle vi andre som vaksinerte våre barn ,, har dine sluppet og få alle disse sykdommer

Hvem vet, kanskje det hadde vært masse barn som var vesentlige mye friskere uten all skiten sprøytet inn i kroppen ? Den yngste av mine 3 er vaksinert, han er den eneste av mine 3 som har vært syk, mye syk ....
Jeg ble vaksinert og fikk alt man kunne få av smittsomme sykdomer, feks kusma, meslinger og røde hunder....

Og er det noen som er for bedagelig anlagt til å være hysterisk må det være meg Det går an å velge bort noe man ikke tror på uten at det har noe med hysteri å gjøre, vet du

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat