|
Sv: Easy Life høst 09
Som i alle slags omlegninger av kostholdet, er det jo opp til den enkelte å klare å holde seg der man ender opp etter vektreduksjon. Ved å bruke de redskapene jeg får på kurset, vil jeg tro at jeg kan opprettholde den vekta jeg ønsker.
Har full respekt for at du velger å spise lavkarbo resten av livet, men det valget vet jeg at jeg hverken vil eller kan ta. Til det er jeg for glad i variert mat, og det er heller ikke mat jeg har lagt på meg av gjennom årene. Det er snop, og antakelig feil sammensetning av kosten jeg har lagt på meg av. Og når jeg kommer meg ned til målet mitt på 65 kg, vet jeg at jeg vil klare å holde meg der ved hjelp av trening (som jeg anser som det viktigste) og et sunt og variert kosthold. Jeg er såpass sta
Forøvrig er min kursleder over 50 år, og kan ikke regnes for "ung dame" lenger. Og har forhåpentligvis peiling på hva han snakker om.
Beklager, jeg blir bare litt provosert av dine bastante meninger mot easylife-opplegget, frifuggel. Men vi får kanskje bare enes om å være uenige

|