Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-09, 20:13   #177
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg klarer faktisk ikke å respektere holdningen om å være imot alle vaksiner. Jeg kan prøve å akseptere at sånn er det, men å respektere det? Nei det klarer jeg virkelig ikke. Jeg synes folk som ikke (nå snakker jeg ikke om medisinske årsaker) følger barne-vaksineprogrammet setter andre barn og fremtiden i fare, og jeg respekterer dette omtrent like mye som jeg respekterer mobbing.

Jeg har ikke fulgt barnas vaksineprogram. De ble tilbudt trippelvaksine, jeg gikk med på bare to. Ikke lenge etterpå ble trippelvaksinen til duovaksine.. Den jeg ikke ville de skulle ta ble tatt bort, overalt. Nå har de imidlertid funnet en ny bedre vaksine igjen og duoen er blitt til trippel igjen. Såå jeg gjorde rett EN gang.. Hvem vet hva jeg gjør neste gang.