|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av agurken, her.
Grunnen til den fete sausen tror jeg er fordi fett er bra for fettforbrenningen når man er i ketose. Fett skal visst forbrenne fett, så da er det sikkert bra med fløte og de tingene. Men når man går over på tallerkenmodellen skal man nok være forsiktig, for både fett og karbohydrater sammen er litt fy-fy.
Spiser min siste shake for dagen nå jeg da, hadde en litt sen morgen som forskøv dagsrytmen litt. Og i stad spiste jeg tre små osteskiver som ble igjen etter helgas besøk. Har bare vært så fantastisk fysen på noe godt i hele dag, og da det ikke var karber i osten, spiste jeg den bare opp. Gikk så fort som bare det!
Du får sove godt, vi snakkes
Ok sånn ja, det er jo logisk i grunnen Høres veldig godt ut med noen osteskiver og kylling...mmm...nå nærmer jeg meg... Helga er jo over, så da er det verste gjort føler jeg. Idag og i morgen har jeg litt å gjøre, så da flyr tida fort. Ang det julebordet om 2 uker, skal du drikke alkohol også da? Jeg har jo også julebord om ca 2 uker, og er veeeldig spent på hvordan kroppen takler alkohol...hehe...kan jo bli en spennende affære. Tror nok jeg må ta det veldig med ro ja ang mengde. MEn tenk så godt det skal bli med en halvliter igjen da...mmm Hrgd, nå merker jeg at jeg nærmer meg mat-tid igjen, prater jo ikke om annet, haha. Sorry altså... Du er tøff som har klart, og skal klare å holde ut lenge på pulver enda. Klemklem

|