Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 21:08   #152
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Vel, han sa ikke at jeg kunne spise så mye fett jeg ville, men at jeg kunne lage meg en god og fet saus. Så da lagde jeg en med fløte i
Det var deilig med mat i går, og jeg kjenner "abstinensene" litt nå, hehe. Kanskje dumt det der, å få smaken igjen liksom. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg gjorde det, og jeg har ikke tenkt å gi opp pulveret altså. Det funker så greit, og 1 liten mnd til skal jeg klare! Det er jo liten tid i et helt liv Om to uker er det julebord i vennegjengen, så det blir neste gang jeg skal spise. Er jo ikke lenge til det!
Fant ut at jeg skal ønske meg brødbakemaskin til jul, så kan jeg lage mine egne grovbrød. Det man får kjøpt i butikken er jo sørgelige greier. Og jeg er bare sååå glad i brød!
Karamellbaren er helt fin den, enig med deg. Men de er litt dyre syns jeg... Virker som du har truffet på en bedre kursleder enn meg, så du er heldig. Del gjerne litt med meg hva hun sier om mat og fett og sånn. Men det gjør du jo allerede
God søndag til deg!

Hm, jeg lurer bare på grunnen til den fete sausen, hehe...ikke fordi jeg ikke tror på ham, men nysgjerrig på hvilken virkning det har for kroppen kontra å ikke spise den sausen... Brødbakemaskin har jeg, har brukt den masse. Genial når man finner sin egen perfekte oppskrift. Ja di barene er dyre, helt enig. Men skal kjøpe meg noen å ha liggende. Kjenner at jeg skulle hatt en ikveld. Savner virkelig noe å tygge på. Er sulten ikveld. Har drukket alle shakene mine også...får vel kanskje ta tidlig kveld. Skal selvfølgelig holde deg oppdater om jeg lærer noe nytt ang kostholdet vårt

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat