Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 20:41   #227
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Unborn er bra!
Jeg foretrekker tekst (engelsk, ikke norsk!) fordi jeg ikke er så god på dialekter feks, om de snakker litt uforståelig, mumler osv. Eller jeg sitter og spiser, noen bråker eller lignende, så må jeg spole tilbake. Synes det er best med tekst for da får jeg med meg absolutt alt. Men norsk tekst er bare irriterende, da sitter jeg bare og grøsser over elendige oversettelser og mister HVERTFALL poenger i filmen.

The Stand er fantastisk. Riding the bullet likte jeg ikke første gang jeg så den, men så leste jeg novellen og nå vil jeg se den igjen.

Om det følger med engelsk tekst så pleier jeg å bruke det forsåvidt, men deg går helt fint uten. Og, forsåvidt, tendensen med skrekkfilm er jo at det er mye høye lyder, og da blir ofte snakkinga litt dempa.

Jeg syntes The Unborn var herlig ekkel, men de kunne godt ha brukt litt mer spennende skuespillere, de var veldig glatte og pregløse.

Da laster jeg ned The Stand! Laster også ned Thinner nå, traileren var jo hysterisk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat