|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av agurken, her.
Hm, det var et godt spørsmål... Jeg har egentlig også tenkt at jeg skal fortsette litt på lavkarbo, i alle fall til jeg er kommet ned dit jeg vil. Og det jeg spiste i går var jo absolutt et lavkarbomåltid. Det var det jeg fikk beskjed av kurslederen at jeg burde gjøre på dette tidspunktet. Men dersom det kræsjer litt med easylife er det jo dumt... Får spørre litt mer når jeg nærmer meg. Men når jeg har nådd målet mitt tror jeg at jeg kommer til å fortsette med en liten Fedon-variant. Dvs. å spise de gode, langsomme karbohydratene. Tenker at kroppen trenger litt av det jeg da, det er jo der både den og hjernen henter energien fra. Så helt på lavkarbo kommer jeg nok ikke til å spise da. Heller velge skikkelig grovt rugbrød og sånn.. Tror det er sånn easylife anbefaler og egentlig.
Jeg nærmer meg sakte 13 kg minus nå, og har tenkt å fortsette på kun shaken til ca 18. Dvs 5 kg til, og det burde jeg jo klare på i alle fall 1 mnd. Det er ikke så lenge...
Du begynner å spise litt til uka eller, din heldiggris? 
Okei du fikk beskjed om det ja. Men da mener han at du skulle spise så mye fett du bare ville da eller? fordi jeg også hadde egentlig tenkt å spise lavkarbo til jeg når målet mitt, men ble jo som sagt litt usikker...Vil jo ikke får kalori-overskudd pga fettet...selv om det er "riktig" fett. Men nå sa kursleder at vi skulle prate litt om mat til uka, så får vel høre da. Bare jeg går ned så...hehe.. OG jeg er enig med deg, kommer nok til å havne på "normal" mat tilslutt, med ekstra fokus på lavt karboinnhold. Men det passer igrunnen meg perfekt. Er ikke et potet-menneske i det hele tatt. Myyye mer glad i kylling, salat og slikt. Men jeg vet jo at jeg kommer til å spise karbo, er jo karbo i så mye annet, grønnsaker bl.a. Og brød. Grovt brød er jo veldig godt da, jeg har brukt ingers rugbrød en stund, og det er jo veldig godt. Du skal shake 5 kilo til, hrgd, du er jo kjempeflink!!! Det skal mye motivasjon og viljestyrke til. For selv om jeg ikke er sulten nå om dagen, så kjenner jeg at jeg savner dette å tygge, og diverse smaker. Spiste en karamell-bar igår, og tilogmed det var godt Men skal begynne med kokte egg/kylling osv, med krydder på. Gleeeder meg, det skal bli godt

|