Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 15:10   #148
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei agurken
Heldige du...som kommer i gammelbuksene allerede...!! MEN jeg er forhåpentligvis der snart jeg også. Hørtes utrolig deilig ut med den middagen...nammi... Men du, jeg lurer på en sak. Når du er ferdig med bare shake, og skal spise igjen, tenker du lavkarbo da? Eller å følge easylife-konseptet med tallerkenmodell? Jeg ble skikkelig fascinert av lavkarbodiett, leste masse om den, og tenkte jeg absolutt skulle prøve den. Men så pratet jeg endel med kursleder, og hun sa at det er tallerkenmodellen som gjelder på easylife. Fordi dersom man skal leve etter lavkarbo, samtidig som man går på f.eks 2 shaker pr dag, så er det visst veldig vanskelig mhp at man jo skal ha mye fett i lavkarbo, og dermed fort kan komme ut med kalori-overskudd. Så jeg datt litt tilbake på å bare følge "oppskriften" til easylife jeg, og se hvordan det går. Så får jeg heller kutte mer på karbs etterhvert hvis jeg ser at det ikke funker. For man må jo få i seg de riktige næringsstoffene også, og da vil jeg ikke holde på å mixe kurer når jeg ikke vet så altfor mye om dette. Hva har du tenkt fremover?

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat