Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 14:31   #147
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 48
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hallo Lilletrille
Da var det søndag, og snart en ny uke unnagjort med pulver. Vi er jaggu flinke!!! Så bra det går fint med deg, og at du holder ut! Skjønner godt det du sier med butikk, jeg har heller omtrent ikke vært inne i en butikk siden jeg startet. Kjøper liksom dopapir og tannbørste, det er det. Mine gamle bukser er nå dratt fram fra skapet, og de passer!! Det er en utrolig deilig følelse, og jeg må glise litt for meg selv hver gang jeg tar de på, hihi. Men jeg er jo kommet litt lenger enn deg, så snart er du der og
Fant ut grunnen til at jeg har stått litt stille på vekta, for i går kom mensen... Da går jeg alltid litt opp, så det er jo fint å vite grunnen.
Men ja!!! Jeg spiste mat i går!!! Hadde jo besøk av ei venninne i helgen, og hun er litt mer på Grete Roede-mat, så vi endte opp med å lage to litt forskjellige middager. Hun er liksom litt allergisk for fløte og smør og sånn, og det er jo det jeg skulle ha. Men det gikk fint.
Jeg lagde kyllingfilet, fylte den med litt krydderost, surret den i bacon og stekte den i deilig smør sammen med masse sopp og asparges og fløte!! Det var så utrolig deilig, men jeg ble fort mett ja. Orket ca en halv kyllingfilet, da ga jeg opp. Var jo litt redd for hva magen ville si og, men det gikk kjempefint!
Håper du har en god søndag, vi koser oss med shake

agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat