Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 10:24   #31
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Influensavaksine, skal dere ta den?

En annen grunn til at jeg ikke er så ivrig etter å ta denne vaksinen er at jeg tilhører den gruppen ME-syke med overaktivt immunforsvar... det vil si at skjønt jeg har masse rare symptomer og plager til enhver tid, er det mange, mange år siden sist jeg snappet opp selv en bitteliten forkjølelse, langt mindre en influensa. Slapp og hoven og sårhalset er jeg alltid, men aldri hoste-nyse-snufse.

Så tankegangen min er litt sånn at hvis dette influensaviruset klarer å smitte meg, blir det nesten litt høytid... for da får kanskje kroppen min et spark til å endre på ting som ikke fungerer helt som det skal i utgangspunktet

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat