Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 17:02   #146
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Hei hei agurken
Så da var vekt-tapet ditt igang igjen, så hærlig!!! Jeg er utrolig spent på hvilke resultater denne uka skal gi...håååper jeg går mer ned enn sist uke. Det har ALT å si for motivasjonen min fremover...JEg higer sånn(!!)...etter å komme inn i en av mine gamle dongeribukser....sånt blir jeg virkelig motivert av. Hittil har jeg bare vandret rundt i litt sånn slarkete bukser. Har nettopp vært gravid, så det er en god stund siden jeg har fått på meg en av mine gamle bukser. Hvordan er det med deg, har du spist ett måltid idag?? Heldige heldige du...hehe..jeg ser virkelig fram til bare å få spise ett egg haha, kan jo hende jeg blir mett bare av ett eneste egg til å begynne med... Du må fortelle hvordan det var å spise igjen, og om du ble mett fort. Jeg har spist en halv karamell-bar idag. Ikke så aller verst, veldig godt å tygge igjen. Og sulten slipper ganske fort. Idag fant jeg forresten ut en del av grunnen til at det har vært ganske enkelt for meg å gå på shake i 2 uker. Jeg har nemlig omtrent ikke vært på butikk, eller noen plass hvor jeg kan bli frista av noe, pluss at jeg har en liten baby, og det har vært travelt for å si det sånn. Idag har jeg hatt barnefri, og vært på en handlesenter, og oioiiii, så frista jeg ble av alle luktene overalt... Tror ikke jeg skal tilbake dit på en stund...hehe... Men idag er det lørdag, verste dagen egentlig. Får benke meg med tv ikveld, og så er det bare 3 dager igjen gitt!!! Jeeeej Stor klem og ha en fin lørdagskveld

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat