Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 03:29   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat som ikke må tygges?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Vel, http://no.wikipedia.org/wiki/Narkolepsi denne er så helt utrolig fulltreffer. Nå er jeg ikke fan av å selvdiagnosere, men dette skal jeg iallefall ta opp m legen, så fort som mulig. (Spesielt det med katapleksi er _nøyaktig_ som jeg har det) Og selv om jeg ikke er fullt så søvning på jobb lenger så sovnet jeg senest i går i kontorstolen...

Jaja, vi får se åssen det går når jeg blir i bedre form, men dette fikk jeg første gang for leenge siden da jeg var en reke...

Oi, nå fikk jeg også meg en liten oppvåkner (passende ordvalg? ). Jeg kunne sovne når som helst før, hadde vel ikke de der kataplektiske tingene, men eksen min mente, og det seriøst, at jeg måtte ha en hjerneskade, jeg sovna mens jeg så på teve, sittende, jeg sovna en gang sittende på en benk på taket på en ferje over Oslofjorden midt på lyse dagen, det skjedde ofte når vi så film eller var på kino, og faktisk en gang på restaruant, og titt og ofte på byen (vel, da var også alkohol involvert)! Fullstendig overveldende, som om kroppen tvang seg i søvn uten at jeg skulle ha noe å si.
Det førte faktisk til den del krangel, for jeg mente bare jeg var trøtt, fordi jeg sov så ujevnt, våkna nesten hver time etc.
Nå skjer det bare på kveldstid om lyset er dempa og jeg lener meg tilbake om jeg f.eks ser på film o.l, så dette ga seg med kostholdsendring.
Morsomt at du linka det, for det kan forklare en del for meg (og så får i tilfelle eksen sånn ca rett, ikke at han skal få gleden av å vite det )

Ja, nå spora tråden litt av her ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat