Da er det offisielt, jeg får blåmerker ved inntak av sukkerholdige varer. Havnet på karbokjøret i dag, og spiste karameller (og potetgull) Og nå har jeg ett fint gulblått merke som er i ferd med å bre seg på innersiden av armen I tillegg har jeg pipelyder i det ene øret og bankelyder i det andre, ekstremt høy puls og nummenhet/prikkinger i hendene. Pluss at alle blodårene mine er ekstremt tydelige og ligger som små, mørkeblå marker utenpå huden. Jeg har putta ting i kroppen opp gjennom ungdommen som absolutt ikke går under godkjente legemidler i norge, men aldri vært i nærheten av noe som ligner dette. Skriver dette mest for å minne meg sjøl på det neste gang jeg får lyst til å ødelegge kroppen min... Edit: Har ved flere tilfeller tidligere opplevd å få allergisjokk (av plastikk øredobber en gang, av efidrinholdige slankepiller en gang og av healing-magnetarmbånd) som minnet litt om dette, men da ble høyrehånden og underarmen hoven og nummen, og halsen og kjaken på samme side det samme. Det gikk over etter ti min, men første gang måtte jeg få allergipiller for det (da snørte halsen seg helt igjen så jeg ikke fikk puste). Lurer på om det kan være noe av det samme....