Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 11:42   #187
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

varulvkostymet ser ut som om det er kjøpt på Standard festmagasin for en hundrelapp

Er det det de har gjenbrukt i Drømmefangeren tro? Forøvrig tror jeg Stephen King-regisørene tror på gjenbruk.. I filmen The Langoliers er jeg overbevist om at de har gjenbrukt crippters-monstrene fra filmen med critters

Forøvrig er Langolier sammen med Night flier sannsynligvis de dårligste steven king filmene EVER! Cujo syns jeg bare er stusselig. Pet Semetary så jeg på leirskole i 6 klasse, og tør ikke se igjen fordi den sikkert ikke er skummel lenger nå. Det skumleste med den var forøvrig at vi hadde en eksakt maken katt på den tida
Favoritt Stephen king-filemen er faktisk ikke grøssere. Dolores Claiborne for eksempel. Og en av mine topp ti filmer generellt; Stand by me.
Ellers er jo som tidligere nevnt "Rose Red" miniserien ganske bra