Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 22:00   #143
-Lilletrille-
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

0,6 er jo nedgang, og det går nedover litt ulikt hver uke. Det er mi erfaring i alle fall. Så grattis med det Utfordrer deg til å ta ei uke til på shaken Hihi...
Du vil nok gå litt opp igjen når du begynner å spise, men det er vel bare maten som ligger i tarmene og gir litt ekstra vekt. Vet egentlig ikke om maten vil binde vann også når du fortsatt er i ketose...
Vekta mi har stått stille hele denne uka, og det er litt kjipt når jeg faktisk bare holder meg til shaken. Men har vel nådd et platå kanskje, og jeg prøver å ikke være så opphengt i vekta. Kanskje fettprosenten og cm er på vei ned i stedet
Stå på, Lilletrille, dette klarer du! Det er verdt noen dager til på shake, og vekta VIL rase

God kvelden agurken
Ja, jeg har vel egentlig bestemt meg for å ta en uke til med shake. Det koster meg ikke SÅ mye egentlig, synes det går utrolig greit å leve på shake en periode. MEN jeg gleder meg på mat ja...det gjør jeg. Men når jeg først er igang her, med ketose, så holder jeg på den noen dager til. Jeg snakket med kursleder litt idag ang dette, og hun skulle snakke endel om mat på neste møte, onsdag, så da får jeg holde meg til da. Men da MÅ jeg venne magen min til mat tror jeg...fordi jeg har et kommende julebord om ikke så altfor lenge....hehe..,.og da vet jeg jo at jeg kommer til å både spise og drikke. Kan være greit å ikke bli syk den kvelden pga at jeg går rett fra pulver...hehe...tror faktisk jeg må "prøvedrikke" litt før den tid, hehe..se hvordan kroppen min reagerer på litt alkohol... Blir vel fort full tenker jeg, ...så det er jo en fordel da, at man ikke trenger å ha i seg så mye, ulempen er vel at man får veeeldig lyst på nattmat av diverse art.... Nei, får forberede meg sterkt psykisk før det julebordet der....hehe... Jeg tror ikke maten binder vann så lenge man holder seg i ketose. Det kommer vel når man spiser karbs igjen. Så vekta di har stagnert, huff, ikke noe moro det. Men du har jo gått utrolig mye ned, hrgd 12 kilo!!! Det er jo masse!! Ikke rart om kroppen tar seg litt "hviletid". Men som du også sier, fettprosenten kan jo godt rase nedover likevel. Jeg gleder meg til helga er over nå jeg...hehe...da er det verste gjort. Klem klem

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat