Tråd: Proteinbrød
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 17:37   #105
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Sv: Proteinbrød

Har noen av dere prøvd å lage brød av den bakemiksen som Ketolysekuren har kommet med? Jeg har ikke kommet så langt ennå at jeg har testet ut oppskrifta som står på boksen, vurderer å prøve i helga. Men, om noen av dere alt har prøvd...uten særlig lykke, så slapp nå jeg å prøve....og kunne heller konsentrere meg om et eller annet annet, som kan smake bedre. Jeg er veldig brødsjuk om dagen, jobber i kantine og smører mat hver dag. Gjett om det er prøvelse for meg som elsker grove mormors osv, får vann i munnen av tanken.
Men, 15 karver pr. dag, det er pokker meg ikke mye altså. Å jeg tviler på at jeg greier å holde meg under, enda jeg jobber hardt med saken. En karb her og en der, blir fort 15. Så for meg er det viktig at det brødet slår knock out på evt. andre brød/knekkebrød varianter.
Prøvde forresten pizzabunnen som stod i Ketolyseboka sist fredag, vel vel, det gikk an å spise den, men guuud så tørt? Jeg erstattet soyaprotein med bakemiksen da, kan ikke skjønne at det blir noe saftigere fordi om det er soyaprotein? Kan det hjelpe med litt mer olje kanskje?

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat