|
Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Det gjør vondt helt inn i hjerterota hver gang noen sier det 
Hehe, du liker ikke Michael Jakson, jeg liker ikke Kill Bill, let's just live with it 
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
King likte ikkje Kubrick sin filmversjon etter det eg har høyrt, og laga derfor sin eigen miniserie. Synes den faktisk er skumlare en filmversjonen.
Spoorloos, er den nederlandsk som den høyrest ut??
Er sjølv ikkje så god på skumle filmar, eg er SÅ pysete! (Eg hoppar himmelhøgt av ingenting.) The Others likte eg godt til dømes, men slike splatgreier som Saw etc er IKKJE mi greie i det heile tatt.
Spoorloos er nederlansk, ja . Men ikke mye til skrekkfilm
Jeg har sett den serien. du snakker om. Synes den var dåååårlig. Eneste grunnen til at King fikk den laga var fordi han mente de hadde utelatt for mange detaljer, men man må jo inngå noen kompromisser. Uansett, når man ser en majoritet av de filmene som har blitt av King's litteratur, så kommer i mine øyne The Shining høyt opp på listen! Sammen med Pet Semetary og Misery. Det er sååå mye søppelfilmer som har Stephen King sitt navn på seg. Har noen sett Silver Bullet f.eks? Haha, varulvkostymet ser ut som om det er kjøpt på Standard festmagasin for en hundrelapp 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|