Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 14:36   #25
noraa
Juniormedlem

noraa sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 41
noraa er ny på veien

Sv: Blir du syk når du har en sprekk? Hva skjer?

Forrige fredag hadde vi en fryktelig hektisk dag på jobb, med opptak (jobber i tv-bransjen) og med en deadline hengende over hodet på oss. Jeg har alltid hatt litt problemer med magen (spesielt ved inntak av melk og hvetemel), noe som har forsvunnet etter at jeg startet på lavkarbo i mai.

Men, denne dagen var jeg altså ganske stressa, og det eneste spiselige innen rekkevidde var sjokoladekjeks som noen hadde lagt på en skål. Tankeløs som jeg var, spiste jeg et par av disse.

Tiden etter det har vært som et mareritt. Magen blåste seg opp som en ballong og det føltes som den hadde blitt brukt som boksesekk. Jeg ble svimmel og kvalm og har følt meg helt elendig siden, med to tonn luft i magen, ikke noe vits i å gå på toalettet, og attpåtil gikk jeg opp 3 kilo. Sånn hadde jeg det fram til igår. (Forresten: er det noen som vet om luft i kroppen gir utslag på vekta?)

Idag er jeg som ny, de 3 kiloene er borte igjen, magen er fin. Og sjokoladekjeks er noe jeg aldri i mitt liv setter mine ben i nærheten av igjen! Pføøy!

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat