|
Sv: Oktoberskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av alven85, her.
Lillemor88, 14 kilo siden slutten på aug er jo råbra!! Hvor fort begynte du å gå ned etter du begynte? Kjempegla for å ha funnet dette forumet. Tror det dessuten kan være en avleder når jeg får lyst på noe som jeg ikke burde ha lyst på.. Blir motivert av å lese om alle innpå her!! Og ikke minst kjenne på det at man ikke er alene.. For hvertfall jeg føler meg ganske ofte helt alene. Selv om jeg har verdens beste samboer og gode venner (de fleste venninnene mine er tynne og flotte, og har aldri kjent på hvordan det er å drasse på mange kilo ekstra, selv om det kanskje tror det selv...) Så jeg bærer ofte tankene mine helt for meg selv, det har jeg alltid gjort, og nå føles det godt å kunne dele noen av disse følelsene og tankene...
er veldig fornøyd med resultatene
kjenner meg veldig igjenn på hvordan du har det...
det er det som er så greit med dette forumet: har du en bra dag, skriv det! å du vil få flotte tilbake meldinger som vil hjelpe deg.. har du en dårlig dag , skriv det! du vil få trøst og støtte
samboeren min har heldighvis blitt med meg på denne ferden, han hår gått ned 18 kg siden vi startet og er blitt en kjekk kjekk mann
man vil gå ned mer den første tiden.. jeg lå på 1-3 kg i uken de første ukene men så har jeg hatt et vektad på 0-2 i uken...
har ikke skeiet ut en eneste gang.( 0 godis på snart 11 uker) hihi...
trur det er mye av grunnen til at det har gått så bra også.
i mitt tilfelle kunne og kan jeg ikke skeie ut, for da er jeg redd for at jeg jeg ikke kommer meg på sporet igjenn. ( har prøvd å lage lavkarb: gele og vaffler og is)
skal ha 3 utskjeielser dette året: julebord i nov, julaften og første juledag.. men dette er planlagt så da regner jeg med det går bra
men det vil også bli tøft, det gjelder og holde seg laaangt unna vekta den første uka etter utskeingen.. da vil man knapt merke det...
men greier man ikke det vil man mest sannsynlig få et lite sjokk=)hehe
i dag var det veie dag, jeg trudde ikke mine egene øyne og måtte gå på vekta fler ganger: 4 tallet har kommet jippiiiiiiii.. dette er ganske stort for meg da
stå på! ha en god dag