Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 11:06   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor passer ikke lavkarbo for de med BMI under 25?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Amen til det. For å illustrere, her er ett bilde av meg for noen år siden: (meg til høyre) BMI var rett over 30, det vil si over grensa til fedme. Fedme, faktisk!

Jøss, se der! Du så jo ut til å være riktig fin og stram i fisken!
I følge en spesialist jeg går til så er jeg en av de få som passer inn i BMI-bildet, ettersom både muskler og skjelett hos meg er så medium, jeg har faktisk litt lite muskler i bein og armer, men det jevner seg ut med mage og ryggmuskler. Men likevel så synes ikke folk jeg ser overvektig ut med min bmi på tjueåtte. Ikke alltid så lett å se det indre fettet, det er det som er mitt store problem. Ja, dette ble litt på siden, men poenget var at veldig få av oss er så gjennomsnittlige at bmi forteller noe om oss, med mindre vi snakker veldig høye verdier.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat