|
Sv: Easy Life høst 09
Opprinnelig lagt inn av agurken, her.
Det blir bare dette ene måltidet i første omgang, og det er forresten på fredag. Sa feil dag, i min iver etter mat Skal ta alle posene i tillegg, men slår sammen to halve til ett måltid. Så tilsammen blir det fortsatt 6 måltider.
Tror jeg til og med skal unne meg et lite glass tørr hvitvin, da er jeg skikkelig gæærn ass! Hihi..
Du altså, hahaha...di gærne jente ...tilogmed et glass vin, hihi, jeg tror ikke jeg kan ta meg ett glass enda, er redd jeg tar hele flaska...
Ja jeg gikk da ned igår, men ikke mye, kun 0,6 kilo... Men fikk jo en sånn pangstart i forrige uke, at jeg nesten forventa det. Det går nå iallefall rette veien Jeg kunne godt spise et måltid mente kursleder, i tillegg til shakene, og ikke noe karbo om jeg ville holde meg i ketose. Og begynn med tefat, hehe, sa hun. Magen må jo sakte men sikkert venne seg til mat igjen. Og regner jo med at magemålet har krympet betraktelig, så vi blir nok fortere mett. Men jeg har ikke bestemt meg enda, om jeg bare skal kjøre på med ei uke til med shake først... Vet du om disse "vannkiloene" kommer tilbake med en gang vi spiser mat? Eller om d er annerledes når man spiser uten karbo? Huff er så lite lysten på å gå opp igjen nå...selv om jeg vet d er bare vann og tarmfyll...har jo ingenting med fettprosent å gjøre... Må fundere litt fram til helga, se hvor sugen jeg blir på mat... Ha en strålende dag, nå skal jeg være flink å dra på trening. 

|