Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 01:27   #13
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hårtap. Kan det være ketose som er problemet?

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Jeg vasker håret hver dag, og om jeg bruker sjampo fra butikk koster den fra type 35 kroner og oppover. Den holder i kanskje en uke.?

En uke??
Jeg vasker også håret hver dag (eller annenhver dag, alt etter som), men jeg synes jeg har shampoen i evigheter, uansett merke. Jeg har halvlangt hår (når til øverste delen av brystene) og jeg bruker aldri mer enn en liten spiseskje med shampo. Balsam derimot....

To ganger har jeg fått flass og kløe/sår i hodebunnen av svindyre produkter som ble sterkt anbefalt av frisøren min, så den "ekspertisen" stoler jeg ikke på.
NISIM-produktene som flere her inne har anbefalt, var skikkelig bra. Etter en hårvask med NISIM, ligger det kanskje 3-4 hårstrå i sluken.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat